Obsah semináře:
30.7.
Místo konání:
Česká Asociace Interim Managementu
si Vás dovoluje pozvat na seminář
Nákup jako konkurenční výhoda
Přemýšlíte, jak v současné době ekonomické stagnace zvýšit efektivitu a výkonnost společnosti? Co a kdo nejvíce ovlivňuje podmínky nakupovaného zboží a služeb? Přišli jste na to, proč se nyní prodává Škoda Octavia pouze za 339.000 Kč? Umíte snížit náklady Vašich produktů a služeb lépe než Vaše konkurence? Víte, jak urychlit změny při nedostatku kapacit nákupního oddělení? Nákup bez nákupního oddělení? O své praktické zkušenosti se s Vámi podělí zkušení odborníci z oblasti nákupu, uslyšíte i pohled finančního manažera. Vystupující jsou zkušení interim manažeři se zkušenostmi s řízením nákupních procesů i projektovým způsobem práce při zavádění „Best Practices\".
Vystoupí:
Jaroslav Vojtěchovský - odborník na oblast nákupu, řízení dodavatelského řetězce a outsourcing, člen České asociace interim managementu
Vlastimil Nečas – odborník na řízení a zavádění nákupních oddělení a procesů se zkušenostmi z velkých českých i nadnárodních společností
Tomáš Rybička – odborník na řízení financí a výkonnost firem, člen České asociace interim managementu
Kdy a kde?
Termín: 25.4.2014 od 9.00 do 11.30 hod.
Místo: VŠMIEP, Vltavská 585/14, 150 00 Praha 5, AULA
Poplatek: pro členy CAIM zdarma, pro nečleny 500 Kč
Registrace: registrace nutná zde, po provedení registrace vám bude zasláno potvrzení účasti