Obsah semináře:
30.7.
Místo konání:
Večer je věnovaný tématům „Řemeslo Management" a „Být interim manažerem", sejdeme se opět v AULE VŠMIEP v Praze na Smíchově, ulice Vltavská od 18:00 do 20:00 hod.
Hlavním účelem tohoto setkání je vzájemná výměna informací a názorů. Většina z nás se pohybuje na poli interim managementu již delší dobu. Potkali jsme se s různými situacemi, řešili jsme mnohé problémy. Situace, které jednotliví z nás zažili, si mohly být v něčem podobné, v něčem mohly být třeba i opačné. Bude velmi užitečné vyměnit si zkušenosti a názory. Témata budou uvedena krátkými prezentacemi, jejichž hlavním účelem je vyprovokovat Vás k diskusi a vzájemné výměně názorů.
Pro veřejnost bylo stanoveno vstupné ve výši 1.452,- Kč (včetně DPH), splatné na místě, členové CAIM účast zdarma. K dispozici bude malá samoobsluha s omezenou nabídkou nápojů a drobných zákusků.
„Řemeslo Management"
Mnohokrát jsem zákazníkům i kolegům vysvětloval svůj názor, co je management v mém podání, co je obsahem managementu a co vlastně mám manažer umět. Je pravděpodobné, že můj výklad „managementu" není identický s výkladem jiných.
- Do jaké míry má například manažer znát technologie a obor organizace, kterou řídí?
- Má být manažer zkušeným technikem či technologem a nemusí znát nic například o obchodu, řízení lidí či řízení rizik?
- Nebo naopak musí ovládat jednotlivé oblasti managementu a zejména konsolidační management a techniku či technologii nemusí znát vůbec?
- Je důležité, aby znal oblasti managementu, nebo aby měl nekonečnou zkušenost z konkrétního odvětví nebo dokonce firmy?
- Je pro splnění konkrétního úkolu důležitá zkušenost s danou podnikatelskou situací, nebo je důležitější znalost techniky a technologie?
- Jak správně vybrat manažera pro konkrétní úlohu nebo lépe čím je definováno portfolio daného interim manažera?
- Co je vlastní podstatou práce manažera, co vlastně manažer řídí, na co nemá zapomenout, co musí nebo nejméně má znát a jak hluboko – co obsahuje řemeslo management.
- Jak se zrodí a dále vyvíjí manažer?
„Být interim manažerem". IM a trh - zákazníci.
Od poslední diskuse na toto téma uběhly 2 roky. Od té doby nás je více a i my, kteří jsme diskutovali před dvěma roky máme nové zkušenosti a možná nemáme úplně stejný názor, jako tehdy.
- Jak jste začali, co musí mít expert, který se rozhodl pro kariéru interima?
- Jak definovat své portfolio?
- Na co se musím připravit?
- Jak sháníme zakázky?
- Jak najít a jak pochopit příležitost, ušetřit si zklamání?
- Jak se chovají zákazníci v ČR a SR?
- Jak se vyvíjí trh v jiných zemích a co se z nich můžeme naučit?
- Jak si vzájemně pomáháme.
Prosím o potvrzení účasti na e-mailové adrese info@vetrovsky.com