Zpět

Seminář 25. 4. 2014 Praha: Nákup jako konkurenční výhoda

Obsah semináře:

30.7.

Místo konání:

Česká Asociace Interim Managementu

si Vás dovoluje pozvat na seminář

Nákup jako konkurenční výhoda

Přemýšlíte, jak v současné době ekonomické stagnace zvýšit efektivitu a výkonnost společnosti? Co a kdo nejvíce ovlivňuje podmínky nakupovaného zboží a služeb? Přišli jste na to, proč se nyní prodává Škoda Octavia pouze za 339.000 Kč? Umíte snížit náklady Vašich produktů a služeb lépe než Vaše konkurence? Víte, jak urychlit změny při nedostatku kapacit nákupního oddělení? Nákup bez nákupního oddělení? O své praktické zkušenosti se s Vámi podělí zkušení odborníci z oblasti nákupu, uslyšíte i pohled finančního manažera. Vystupující jsou zkušení interim manažeři se zkušenostmi s řízením nákupních procesů i projektovým způsobem práce při zavádění „Best Practices\".

Vystoupí:

Jaroslav Vojtěchovský - odborník na oblast nákupu, řízení dodavatelského řetězce a outsourcing, člen České asociace interim managementu

Vlastimil Nečas – odborník na řízení a zavádění nákupních oddělení a procesů se zkušenostmi z velkých českých i nadnárodních společností

Tomáš Rybička – odborník na řízení financí a výkonnost firem, člen České asociace interim managementu

Kdy a kde?

Termín: 25.4.2014 od 9.00 do 11.30 hod.

Místo: VŠMIEP, Vltavská 585/14, 150 00 Praha 5, AULA

Poplatek: pro členy CAIM zdarma, pro nečleny 500 Kč

Registrace: registrace nutná zde, po provedení registrace vám bude zasláno potvrzení účasti