31.10.
h2. KULATÝ STŮL – KLUBOVÉ SETKÁNÍ INTERIM MANAŽERŮ
věnované aktuálním tématům interim managementu moderátor diskuze: Vladimír Větrovský, interim manažer a předseda CAIM
termín: 11.11.2011, od 18.00 do 21.00 místo: restaurace hotelu Amarilis, Štěpánská 18, Praha 1 poplatek: pro členy CAIM 290 Kč, pro nečleny 390 Kč v ceně večeře během setkání registrace nutná na: formulář k registraci zde
Po provedení registrace Vám bude zasláno potvrzení o účasti a faktura na úhradu účastnického poplatku. Zrušení přihlášek přijímáme do dvou dnů před termínem konání akce, poté Vám budeme nuceni účtovat storno ve výši 100% účastnického poplatku.
Popis setkání: Účelem tohoto setkání je vyměnit si názory a zkušenosti, porovnat svou vlastní situaci se situací, ve kterých se jíní ocitli, dozvědět se o čem oni přemýšlí a případně některé jejich myšlenky a zkušenosti využít i pro své vlastní „interim" působení. Navržených témat je mnoho a setkání bude časově omezeno. Protože předpokládáme živou diskusi, je možné, že se všechna témata nestihnou prodiskutovat. Nevadí – další kulatý stůl uspořádáme začátkem roku 2012.
Témata k diskuzi: ● Jak Interim Manažeři (IM) začínají svou interim kariéru? ● Co dělá IM? ● V jakých situacích si myslíme, že by měl být IM využíván? ● Je jen jeden druh Interim Managementu? ● Jaká je a jaká má být osobnost IM? ● Věk IM? ● Kdy se dát na kariéru IM? ● Pracuje a má pracovat IM sám nebo v týmu? ● Co může zaručit úspěch využití IM a co mu může předem zabránit? ● Role providerů interim managementu? ● Typy a způsoby zprostředkování interim management providerů? ● Jak se prodávat, pokud funguji jako IM? ● Jak to dělají v zahraničí? ● Jak shánět zakázky jako IM? ● Co kontrahovat? ● Jaká ustanovení ve smlouvě jsou důležitá? ● Role profesních organizací – pro IM a pro uživatele (příjemce, zákazníka) interim managementu? ● Kvalifikace IM? ● Mezinárodní IM? ● Jaký si myslíme, že je potenciál IM v ČR? ●