Obsah semináře:
30.7.
Místo konání:
Česká Asociace Interim Managementu si Vás dovoluje pozvat na Forum Interim Managementu, které se koná pod záštitou pana Vladimíra Větrovského, člena CAIM.
Setkání Interim Manažerů s Interim Management Providery z Německa a Rakouska
Interim Management Provider (dále jen IMP) představuje důležitý článek v prodejních kanálech Interim Manažerů (dále jen IM). IMP „dosáhne" na zákazníky, ke kterým by se IM sám nedostal – například kvůli geografické vzdálenosti, protože sám nedokáže kontaktovat tak velké množství zákazníků, ale také proto, že stěží může obchodovat v době, kdy pracuje na nějaké zakázce. A důvodů pro spolupráci je ještě mnohem více.
IMP zpravidla mají velmi dobrou znalost o zákazníkově podnikání (Industry) a mohou mu být partnerem. Proto mají nezřídka týmy odborníků v dané oblasti, kteří se rekrutují ze zkušených profesionálů. Na rozdíl od personální agentury, IMP chápe zákazníkův problém a hledá pro něj řešení. Nehledá jen „hlavu". Zakázky neinzeruje, ale hledá kandidáty mezi jemu již známými IM, jejichž databázi (pool) si sám udržuje a do které zařazuje nové kandidáty teprve po seznámení se s jejich nabídkou (zpravidla je vyžadováno osobní seznámení).
Na setkání se představí:
AC Aplhamanagement se sídlem ve Wiesbadenu, Německo, reprezentovaný Společníkem a Výkonným ředitelem panem Bodo Blankem. AC Alphamanagement datuje počátky poskytování svých služeb Interim Managementu do roku 1979. Více viz www.alphamanagement.eu
P+P Interim Management se sídlem ve Vídni, Rakousko, reprezentovaný Společníkem a Výkonným ředitelem panem Walterem Pfallerem. Více nawww.pp-interimmanagement.at
Vladimír Větrovský, organizace a moderování akce
Prezentace proběhnou v Angličtině nebo Němčině, diskutovat a jednat lze v obou zmíněných jazycích.
Program jednání:
- Přivítací přípitek
- Úvod: Vladimír Větrovský - Interim Management v ČR a na Slovensku a potenciál spolupráce ČR+SR s Německem a Rakouskem.
- Stručné uvedení výsledků průzkumů v DACH z pohledu IM.
- Příležitosti pro české podniky a stát ve spolupráci s IM ze zemí DACH
- Hlavní referáty: Bodo Blanke a Walter Pfaller
- Představení společnosti (AC Alpha, P+P Interim Management)
- Jak vypadá trh IM v regionu DACH (Německo, Rakousko a Švýcarsko)
- Prognózy vývoje trhu IM v ČR a SR v dalších letech
- Příležitosti pro české a slovenské IM v práci pro české a slovenské pobočky
- Nabídka spolupráce českých a slovenských IM s rakouskými a německými IM
- Diskuse
- Po diskusi se přemístíme do baru hotelu a budou pokračovat neformální diskuse mezi všemi účastníky.
Individuální schůzky se zúčastněnými IMP
Vladimír Větrovský jako administrátor setkání Vám pomůže naplánovat individuální schůzku s jedním nebo oběma IMP.
Čas vyhrazený na tyto schůzky je úterý 4.3. mezi 8:30 a 17:30 s přestávkou na oběd 12:00-13:00 a středa 5.3. mezi 8:30 a 14:30, opět s přestávkou na oběd. Pokyny k rezervaci setkání viz níže.
Kdy a kde?
Termín: úterý 4.3.2014 od 19:00 (registrace od 18:30)
Místo: Hotel Jurys Inn, Sokolovská 11, 186 00 Praha 8, Czech Republic
Registrace: Pro registraci na tuto akci laskavě vyplňte registrační formulář - ke stažení zde a pošlete jej na adresu info@vetrovsky.com. Hvězdičkou označené údaje jsou povinné pro všechny účastníky.
Pokud požadujete vystavení faktury na firmu, vyplňte laskavě i ostatní údaje.
Po přijetí registrace Vám bude vystavena zálohová faktura.
Účastnický poplatek byl stanoven na: * 543,- Kč (včetně DPH), pokud platíte z území ČR nebo * 29,50 EUR (včetně DPH) pokud platíte mimo území ČR.
Po přijetí úhrady zálohové faktury Vám bude registrace potvrzena a emailem odeslána finální faktura. Na setkání pro Vás bude připravena faktura v papírové podobě.
Plánování schůzek s providery:
Pro vyžádání termínu schůzky na téma vzájemné spolupráce použijte laskavě registrační formulář (viz výše) a spolu s registrací zašlete na adresuinfo@vetrovsky.com.
o Aby bylo Vaše jednání s providerem efektivní a aby se Vám věnoval správný odborník, nezapomeňte ve formuláři uvést, do kterých odvětví své služby nabízíte („Industries") a jaký typ či úroveň managementu nabízíte („Functional areas").
Rovněž je praktické předem zaslat krátký životopis, či lépe profil, nebo jej alespoň mít s sebou na schůzce. Zpravidla je lépe vnímána specializace, než zprávy typu „mohu dělat všechno".
Termín Vám bude předběžně zablokován po přijetí žádosti o schůzku.
Termín Vám bude potvrzen po přijetí úhrady účastnického poplatku.