12.9.
Začali jsme se zájemci z řad členů CAIM rozpracovávat okruhy strategických aktivit
Zářiová schůze výboru proběhla krátce po výroční členské schůzi, abychom „začerstva“ navázali na diskuze v Brně a zájem ze strany členů. Zaměřili jsme se na zapojení členů ke konkrétním klíčovým aktivitám ve strategii a diskutovali jsme nad tím, jak dále postupovat. Radka Šušková, která vede přípravu nové strategie CAIM pro příští roky, všechny podněty zaznamenala a využijeme je při další koordinaci strategických kroků.
Držíme jako prioritní 3 cílové skupiny, na které chceme cílit své hlavní aktivity. Jsou to potenciální zákazníci (kteří by mohli potřebovat IM), členové a partneři. Pro každou skupinu máme vytipované aktivity a k nim doplňujeme postupně členy, kteří mají zájem na rozvoji CAIM spolupracovat. Zvolili jsme jako nejvhodnější formu vytvoření pracovních skupin, které se zaměří samostatně na jednotlivé oblasti.
Cílem aktivit směřujících k potenciálním zákazníkům je posílit růst povědomí o IM z CAIM mezi potenciálními zákazníky. Nově potřebujeme tuto skupinu uchopit, připravit obsah, který jim chceme sdělit, najít nástroje, kterými to budeme sdělovat, a připravit si kvalitní databázi.
Směrem k členům chceme dál budovat silnou a kvalitní členskou základnu, nejen prostřednictvím networkingu. Aktivity by se měly zaměřovat na to, aby byla posílena sebeprezentace členů a aby kvalita členů byla podložena komplexním rozvojem interim manažerů. Řešíme také otázku: jak vybudovat zázemí pro interim manažery sdružené v CAIM, které jim poskytne určitou podporu v různých fázích vyjednávání s klienty a případně i ochranu při řešení různých konfliktních situací mezi interim manažerem a klientem.
S partnery bychom chtěli spolupracovat intenzivněji a využít tak jejich potenciálu a synergií členských základen. Zaměříme se na volbu různých forem akcí, které s partnery budeme realizovat a to i na mezinárodní úrovni.
Jak jsme už zdůrazňovali na členské schůzi u brněnské přehrady, každý člen CAIM se může zapojit a přispět svou měrou k tvorbě a realizaci nové strategie. Budeme členy postupně znovu vyzývat ke spolupráci.
Na příštím setkání doplníme skupiny lidí u klíčových aktivit a stanovíme lídry těchto aktivit. Do prosince by pak každá ze skupin u klíčových aktivit prezentovala, co se rozhodla udělat v roce 2025 a z toho by pak vznikly Priority 2025. Důležité je také zpracovat vizualizaci naší dlouhodobé vize a strategie, kterou bychom mohli používat dovnitř organizace i vně v PR CAIM, na sociálních sítích, aj.
Jana Dronská