9.3.
Nejdůležitější kroky IM při sjednávání smlouvy
Smlouva je důležitým dokumentem snad pro každého, pro práci interim manažera (IM) má však zásadní význam, aby byla kvalitní, co nejlépe formulovaná a dokázala předejít různým komplikacím. Profese interim manažera je specifická, dynamická, pestrá a situace od situace různá, proto se obtížně definují obecná pravidla, jak se má IM ve vztahu ke klientovi zachovat. Mnohaleté zkušenosti jsou však dobrým základem a potřebnost „pomocné ruky“ v této oblasti před časem přiměly výbor CAIM k vytvoření dokumentu, který může sloužit jako vodítko.
Vznikl dokument nazvaný PATNÁCT NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH KROKŮ INTERIM MANAŽERA PŘI SJEDNÁVÁNÍ SMLOUVY, jehož autorem je Petr Krásek, místopředseda CAIM. Dokument nepostihuje a nemůže zachytit všechny situace, ale může pomoci správně nastavit vztah mezi interim manažerem a klientem. Připomínáme, že dokument je dostupný na stránkách CAIM v sekci „O nás“.
-JD-