29.6.
Členové CAIM radili malým a středním podnikům
CAIM připravila pro partnerskou Asociaci malých a středních podniků a její členy webinář nazvaný Krizové řízení v praxi. Proběhl on-line 24. června za účasti tří desítek zájemců. Čtyři interim manažeři Ján Dolejš, Iva Hovadová, Jaroslav Skoták a Ladislav Novák se zaměřili na hlavní podnikové činnosti, které bývají krizí nejvíce zasažené nebo ohrožené a je dobré jim věnovat náležitou pozornost.
„Když mě paní ředitelka AMSP Eva Svobodová požádala o spolupráci na přípravě internetového semináře, který by reflektoval současné potíže a potřeby firem s ohledem na dopady koronavirové pandemie, neváhal jsem a začali jsme s kolegy připravovat obsah. Věřím, že malým a středním firmám mohou naše zkušenosti pomoci v potížích nebo alespoň se zorientovat, na co je potřeba si v této době dát pozor,“ řekl Ján Dolejš, předseda České asociace interim managementu.
Manažeři z CAIM připravili sumář svých zkušeností a doporučení v oblastech: obchod, nákup, logistika, ekonomika, procesy, služby a personalistika. Připomněli i důležitost provázanosti jednotlivých procesů a nutnost problémy řešit jinak než dosud, a pokud vlastní síly nestačí, je dobré si najmout specialistu – interim manažera. Ve druhé části webináře měli účastníci možnost položit dotazy. Na všechny se podařilo ve stanoveném čase odpovědět.
Záznam webináře ZDE
Prezentace z webináře ZDE